Turvasimmi.fi

Tilaaminen, toimitus ja palautus

1. Hinnat ja voimassaolo

Verkkokaupan tuotteita myy FSM OY Fonel Security Marketing, y-tunnus 0848043-2. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille, yrityksille ja yhteisöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

2. Tilaaminen

Turvasimmi.fi - tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilatut tuotteet ,hinnat ja toimituskulut.

3. Maksutavat

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla

 Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

Verkkopankit

 Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

4. Toimitusaika

Kaikkien tuotteiden toimitusaika on 1-3 arkipäivää, ellei erikseen ole muuta mainittu tai sovittu. Pyrimme postittamaan varastossa olevat tuotteet 1-3 arkipäivän aikana.

5. Toimituskulut

Tuotteisiin ei lisätä toimituskuluja.

6. Asiakaspalautukset

Tuotepalautukset tulee toimittaa alkuperäisessä kunnossa ja tehdaspakkauksessa ohjeineen ja tarvikkeineen 30 vrk:n kuluessa toimituspäivästä. Kaikista palautuksista on sovittava myyjän kanssa.

Asiakaspalautukset ja huoltotoimitukset tulee lähettää aina postin ilmaisella asiakaspalautuksella. Toimitusmuotona on käytettävä pakettia, koska kirjeille ei ole olemassa lähetysseurantaa. Asiakas on velvollinen säilyttämään palautusasiakirjoista tarvittavat kopiot.

Kuluttajakaupassa noudatetaan voimassa olevaa Suomen ja Euroopan Unionin kuluttajansuojalainsäädäntöä. Nämä sopimusehdot eivät ole voimassa siltä osin kuin ne rajoittavat kuluttajan oikeuksia siitä mitä pakottavassa lainsäädännössä on määrätty.

Yritysasiakkaiden ja FSM:n välisessä kauppasopimuksessa sovelletaan Suomen kauppalakia ellei näissä sopimusehdoissa ole toisin määrätty.

8. Takuuehdot

Palveluun voi sisältyä tai liittyä laitteita. Takuuaika laitteilla on 24 kuukautta toimituspäivästä, ellei toisin mainita. Takuuaika alkaa tavaran toimituksesta. Takuupalautukset tulee olla palautettuna FSM Oy:lle takuuajan sisällä. Takuu koskee vain valmistus- ja raaka-ainevirheitä. Takuu ei kata viallisen laitteen aiheuttamia vahinkoja, laitteen vaihtamisesta aiheutuvia kustannuksia, tai muita välillisiä kustannuksia.

FSM Oy voi valintansa mukaan korjauttaa viallisen tuotteen, vaihtaa viallisen tuotteen ehjään tai vastaavaan tai hyvittää ostohinnan. Mikäli takuupalautukseen toimitetusta tuotteesta ei löydy ilmoitettua vikaa, tarkastuksesta peritään hinnaston mukainen tarkastusmaksu ja tarkastettu tuote palautetaan asiakkaalle. Tällöin rahtikustannuksista vastaa asiakas.

FSM Oy ei palauta käyttämättä jäävää puheaikaetua tai muuta vastaavaa etua. Sopimuksen päättyessä FSM Oy:llä on oikeus kuitata saatavansa mahdollisesti asiakkaalle palautettavista maksuista.

Huolto

Huollossa vaihdettujen komponenttien takuuaika on 6 kk. Mikäli tuotetta ei korjata, kustannusarviosta peritään hinnaston mukainen tarkastusmaksu.

9. Yleisehdot

Muilta osin, laitteiden toimituksiin noudatamme Teknisen kaupan yleisiä myyntiehtoja (TK Yleiset 2010) ja palveluiden osalta (Telepalveluiden yleisiä sopimusehtoja).